شرایط استفاده از خدمات نرم افزار و وب سایت گیلان سرویس برای کلیه کاربران
کاربر گرامی، با توجه به اینکه تمامی خدمات ارائه شده در مجموعه گیلان سرویس تابع قوانین مطروح در این بخش است، مطالعه آن پیش از استفاده از خدمات الزامی بوده و ثبت نام در این مجموعه به معنای پذیرش این شرایط و قبول کلیه قوانین از طرف شما می باشد.
قواعد عمومی
1- تعاریف و اصطلاحات
در قرارداد حاضر الفاظ زیر دارای معانی مشروح هستند.
1-1 استاکار: مجموعه نرم افزارهای گیلان سرویس شامل اپلیکیشن گیلان سرویس، همکار گیلان سرویس و کارگزار گیلان سرویس و کلیه نرم افزارهای وابسته به آن؛
2-1 کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که در مجموعه گیلان سرویسثبت نام نماید این فرد می تواند اعم از مشتری ومتخصص باشد.
3-1 مشتری: کاربری که متقاضی خدمات گیلان سرویس است؛
4-1 متخصص: عبارت است از کاربری که به عنوان متخصص در گیلان سرویس ثبت نام کرده و پس از طی مراحل مصاحبه و دوره آموزشی، به طور رسمی همکاری خود را با گیلان سرویس آغاز کرده باشد.
5-1 سرویس هرگونه خدمتی که توسط متخصصان به مشتری ارائه گردد.
6-1 خدمات گیلان سرویس: خدماتی که گیلان سرویس در راستای ارتباط مشتری و متخصص ارائه می دهد.
7-1 حساب کاربری: شامل صفحه شخصی، نام کاربری و سابقه فعالیت کاربر، که پس از ثبت نام در اپلیکیشن گیلان سرویس در اختیار کاربر قرار می گیرد.
2- خدمات و سرویس ها
1-2 گیلان سرویس مستقیما هیچ گونه سرویسی ارائه نمی نماید، بلکه تنها ایجاد کننده پل ارتباطی بین مشتری و متخصصان جهت تسهیل در ارائه و دریافت سرویس است. بدین معنا که متخصص میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن مخیر است و مشتری نیز پس از ارسال درخواست خدمت و مشخص شدن متخصص می تواند درخواست خود انصراف دهد. بدین وصف، هر سفارشی که در قالب گیلان سرویس انجام می گردد یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات گیلان سرویس تنها زمینه ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است.
2-2 گیلان سرویس با پیگیری های مداوم و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده، سعی در فراهم ساختن بستری شفاف و سرعت بخشیدن و تسهیل سفارش گذاری دارد. لیکن باید درنظر داشت، با توجه به نسبی بودن مفهوم کیفیت و مجزا بودن قرارداد مشتری با م تخصص از توافقات گیلان سرویس با کاربران، گیلان سرویس هیچ گونه مسئولیتی_ اعم از مدنی و کیفری_ در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائه شده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.
3-2 خدمات گیلان سرویس شامل ارائه سهولت سفارش گذاری، پیشنها متخصصان خوش نام، ایجاد امکان مقایسه قیمت های پیشنهادی و شفافیت قیمت خواهد بود.
4-2 گیلان سرویس همواره در تلاش برای بهبود بخشی به خدمات خود و جلب رضایت کاربران است. در همین راستا ممکن است ویژگی ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کند، یا محدودیت ها را کاهش یا افزایش دهد و همچنین ممکن است یکی از سرویس ها را به طور کامل متوقف کرده یا به حالت تعلیق درآورد. لذا ادامه استفاده کاربر از خدمات گیلان سرویس به معنای پذیرش این تغییرات خواهد بود.
۳- امور مالی
۳-۱ دانلود، نصب و ثبت نام در نرم افزارهای گیلان سرویس رایگان است و هزینهای که محاسبه و از مشتری دریافت میگردد، تنها مشتمل بر بهای سرویس ارائه شده توسط متخصص میباشد. بدیهی است فراهم آوردن ملزومات این استفاده از جمله اینترنت مورد نیاز و سیستم های الکترونیکی هوشمند تماماً به عهده کاربر خواهد بود.
۳-۲ محاسبه هزینه بر اساس فهرست بهای توافق شده مشتری و متخصص خواهد بود. بدین معنا که سفارش مشتری همراه با فهرست بهای قیمتهای پیشنهادی گیلان سرویس که بر اساس عرف بازار محاسبه شده است، برای متخصص ارسال میگردد. متخصصین میتوانند با توجه به شرایط خود این قیمت را کاهش یا افزایش داده و پیشنهاد قیمت خود را برای مشتری ارسال نماید. مشتری پس از مشاهده ۳ تا ۵ پیشنهاد قیمت، بسته به نوع سرویس و قیاس امتیاز متخصصین و قیمتها، از بین این متخصصان انتخاب نماید. پس از انتخاب مشتری فهرست بهای پیشنهادی متخصص قطعی شده و محاسبات بر اساس آن صورت خواهد پذیرفت. در این حالت، مشتری و متخصص، حق هرگونه اعمال تغییر و اعتراض در این خصوص، ولو به استناد خیارات را از خود سلب و اسقاط مینماید. لازم به ذکر است، قطعی بودن قیمتها منوط به نهایی شدن سفارش و انتخاب متخصص مورد نظر در نرمافزار گیلان سرویس است. در صورتی که مراحل سفارش طی شده اما نهایی کردن آن معلق بماند سفارش قابل انجام و پیگیری نخواهد بود.
۳-۳ پس از انجام هر سرویس متخصص ملزم به تنظیم فاکتور بر اساس فهرست بهای توافق شده در سفارش میباشد. لذا مشتری تنها موظف به پرداخت اجرت فاکتور شده بوده و کلیه پرداختهای خارج از چهارچوب فاکتور از جمله انعام و غیره اختیاری بوده از حمایت گیلان سرویس خارج است. لازم به ذکر است هزینه کالاهای مصرفی خریداری شده برای ارائه سرویس توسط متخصص، باید به طور جداگانه و مطابق با فاکتور پرداخت گردد.
۳-۴ در صورت اشتباه مشتری در ارائه اطلاعات هنگام سفارش گذاری، سرویس دهنده میپذیرد که قبل از انجام خدمت ابتدا این موضوع را به مشتری متذکر گردد و از درخواست مابهالتفاوت جداگانه از مشتری بدون هماهنگی جداً خودداری نماید. در این حالت، هر یک از مشتری و متخصص قادر به رد درخواست بوده در این حالت مشتری تنها موظف به پرداخت هزینهٔ ایاب و ذهاب خواهد بود.
تبصره: اگر متخصص بدون اطلاع به گیلان سرویس یا مشتری اقدام به ارائه سرویس با هزینهٔ بالاتر نماید، اماره بر رضایت وی بر توافق سابق داشته، حق دریافت هرگونه مابهالتفاوت را از خود سلب مینماید.
۴- مالکیت معنوی
۴-۱ کلیه حقوق معنوی نرمافزارهای گیلان سرویس، موارد وابسته به آن و هر آنچه بدان ملحق میگردد، مانند نام، علامت تجاری، خدمات ارائهشده تحت این نام و سایر موارد از جمله مالکیت فکری و معنوی آن متعلق به شرکت ابرداده گزاران کرانسو بوده و هر گونه سوء استفاده از هر یک از موارد فوق قابلیت پیگیری قانونی خواهد داشت. لذا کاربران در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی شرکت نسبت به نرمافزارها و ملحقات آن بوده، تنها مجاز به استفادهی محدود، غیر انحصاری و غیر قابل انتقال از خدمات گیلان سرویس هستند، بدون آن که این استفاده حقی برای آنها نسبت به مالکیت نرمافزارهای گیلان سرویس یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازهی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و ... را به آنها اعطا نماید.
۴-۲ کاربران نمیتوانند نرمافزارهای گیلان سرویس را تغییر دهند و یا آن را بازتولید، مشابه سازی یا بازنویسی کنند یا از جزء یا کل آن برای تولید یک برنامهی مشابه یا غیر مشابه استفاده نمایند.
۴-۳ دانلود نرم افزارهای گیلان سرویس رایگان است. لذا هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق اجاره، فروش و به طور کلی انتقال نرمافزارهای گیلان سرویس و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهد داشت. کاربران میتوانند هر گونه اقدام خلاف این بند را به شرکت گزارش نموده تا در اسرع وقت با متخلف برخورد قانونی صورت گیرد. لازم به ذکر است خسارات ناشی از این تخلف به عهدهٔ شخص خاطی خواهد بود و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
۴-۴ اقدام کاربر برای دسترسی به هر یک از سرویسها و برنامهها و شبکههای مرتبط با سرورها، همچنین استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون برای دسترسی به کد سطح بالا یا زبان ماشین یا تلاش در راستای آن غیر مجاز بوده و تخلف محسوب میگردد و گیلان سرویس مجاز به پیگیریهای قانونی و برخورد با شخص خاطی خواهد بود.
۴-۵ تمامی متنها، طرحهای گرافیکی و کدهای به کار گرفته شده در گیلان سرویس جزو اموال شرکت محسوب شده و استفاده از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات گیلان سرویس توسط کاربران و یا هر شخص حقیقی و حقوقی غیر کاربر ممنوع بوده، گیلان سرویس مجاز به جلوگیری از این اقدام و برخورد قانونی در این خصوص خواهد بود.
۴-۶ کپیبرداری از اطلاعات متخصصین و یا مشتریان، محتوی، طراحی و تصاویر به کار رفته در نرم افزارهای گیلان سرویس، چه به شکل دستی و یا خودکار، ممنوع میباشد.
۵- شرایط استفاده کاربران از گیلان سرویس
۵-۱ کاربر باید دارای اهلیت باشد. لذا داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی کاربر، به عنوان اماره قانونی، برای استفاده از گیلان سرویس شرط است.
۵-۲ در کلیهٔ مراحل استفاده از گیلان سرویس، کاربران موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.
۵-۳ کاربر میپذیرد تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط شرکت در تارنمای گیلان سرویس بهروزرسانی میگردد و یا از طریق پیامک، رایانامه، نرمافزارهای گیلان سرویس و یا هر شیوهی متعارف دیگر در خصوص استفاده از خدمات گیلان سرویس و شرایط آن ارسال میگردد را مطالعه نماید. لذا هرگونه استفاده از گیلان سرویس به منزلهی اطلاع کامل و موافقت با موارد مذکور خواهد بود.
۵-۴ کاربر میپذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت است و شرکت میتواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون دلیل، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفادهی کاربر از خدمات گیلان سرویس گردد.
۶- حساب کاربری
۶-۱ استفاده از مجموعه گیلان سرویس منوط به داشتن حساب کاربری است. هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری است. در خصوص اشخاص حقوقی، فرد افتتاح کننده حساب کاربری، باید نماینده قانونی شرکت باشد.
۶-۲ کاربر میپذیرد اطلاعات درخواست شده توسط گیلان سرویس را به طور صحیح و دقیق ارئه نماید و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات در اسرع وقت نسبت به بهروزرسانی آنها اقدام نماید. مسئولیت عدم تطابق اطلاعات مندرج با واقع و کلیه عواقب ناشی از آن بر عهدهٔ خود کاربر خواهد بود.
۶-۳ هر کاربر با ثبتنام در گیلان سرویس و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام داده پیامهای صادره از حساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده پیامهای ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط مینماید.
۶-۴ مسئولیت تمامی فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری انجام میشود مطلقاً بهعهدهٔ صاحب حساب کاربری است، در نتیجه کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار شخص دیگری قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. به علاوه ضروری است که در راستای ممانعت از سوء استفاده غیر، در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد.
تبصره: در صورت ظن به دسترسی اشخاص ثالث به حساب کاربری، کاربر موظف برای انجام پیگیریهای بیشتر شرکت را مطلع سازد.
تبصره: شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد، نخواهد داشت.
۶-۵ گیلان سرویس مجاز است در صورت صلاحدید پیش از استفاده کاربر از حساب کاربری برای اطمینان از صحت اطلاعات، کاربران را احراز هویت نماید.
۶-۶ حساب کاربری باید بر اساس قوانین حاکم، قرارداد حاضر، در راستای اهداف قانونی و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری مجموعه گیلان سرویس و شرکت به کار گرفته شود. لذا کاربر متعهد میگردد که تحت هیچ شرایطی مرتکب رفتاری نشود که اعتبار تارنما و نرمافزارهای گیلان سرویس را خدشهدار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز خسارات بدنی، جانی یا مالی به خود، گیلان سرویس و یا ثالث و در نتیجه حیثیت گیلان سرویس، گردد به عهدهٔ کاربر است و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
تبصره: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در استفاده از حساب کاربری، اعم از تخطی از مفاد قرارداد حاضر و یا سایر قوانین موضوعه و یا نقض حقوق ثالث، علاوه بر انسداد حساب، کلیه اعتبار موجود در حساب کاربری وی به عنوان وجه التزام توسط گیلان سرویس ضبط شده و کاربر حق هر گونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب مینماید. موارد فوق گیلان سرویس را از اقدام به پیگیریهای قانونی لازم برای مقابله با فرد متخطی محروم نخواهد ساخت.
۶-۷ گیلان سرویس از طرف کاربر وکالت دارد تا در صورت صلاحدید، حسابهای کاربری که در مدت طولانی غیرفعال بوده و یا تأیید نشدهاند را لغو نماید.
۶-۸ در راستای اطلاعرسانی اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه از جمله تخفیفها، گیلان سرویس اقدام به ارسال رایانامه و یا پیامک برای اعضا گیلان سرویس مینماید. در صورتی که کاربر تمایلی به دریافت این پیامها و یا رایانامهها نداشته باشند قادر به لغو این موارد خواهد بود.
تبصره: با توجه به اینکه اطلاع رسانی در خصوص خدمات از درگاههای مذکور صورت میپذیرد و نظر به امکان ایجاد اختلال در روند خدمترسانی، در صورت لغو این سرویسها، مسئولیتی متوجه شرکت نیست و کاربر حق اعتراض در این مورد را از خود سلب مینماید.
۶-۹ در صورتی که کاربر مایل به بستن حساب کاربری خود در گیلان سرویس باشد، میتواند با تماس با شرکت نسبت به این امر اقدام نماید. در این صورت حساب وی از طرف گیلان سرویس مسدود خواهد گردید. لیکن برخی اطلاعات مانند تراکنشهای مالی سابق به دلایل قانونی قابل حذف نیست و در گیلان سرویس باقی خواهد ماند.
۷- تخفیف
۷-۱ در مواقع خاص گیلان سرویس برای رضایت بیشتر و رفاه حال کاربران طرحهای تشویقی و تخفیفهای متفاوتی در نظر می-گیرد. با این وجود ضروری است کاربر شرایط استفاده از هر تخفیف و یا طرحهای تشویقی را به صورت مجزا مطالعه کرده و تاریخ انقضای هر تخفیف را بررسی نماید. در صورت کوتاهی و اشتباه کاربر در استفاده از طرحهای تخفیفی گیلان سرویس مسئول نخواهد بود.
۷-۲ تا زمانی که تخفیف مذکور به طور صحیح و کامل اعمال نشده باشد، انقضا و تغییر آن از طرف گیلان سرویس ممکن میباشد.
۷-۳ کاربر میپذیرد که بستههای تشویقی اختصاصی، برای استفادهی شخصی وی در نظر گرفته شده و به همین دلیل میبایست از انتقال و فروش آنها اجتناب نماید. به علاوه اعتبار ناشی از بستههای تشویقی غیرقابل تبدیل به وجه نقد است و از این رو کاربر نمیتواند وجه معادل بستههای تشویقی را از شرکت مطالبه نماید.
۸- اطلاعات
۸-۱ با توجه به ماهیت خدمات گیلان سرویس، کاربر میپذیرد که اطلاعات لازم از جمله آدرس و شماره تماس معتبر و سایر اطلاعاتی که برای تکمیل ارائه خدمات ضروری باشد را، با علم به این موضوع که برخی از این اطلاعات در اختیار متخصص و یا مشتری مخاطب سفارش قرار خواهد گرفت، با رضایت کامل در اختیار گیلان سرویس قرار دهد.
۸-۲ کاربر میپذیرد که پس از اتمام خدمت از اطلاعاتی که در نتیجهی استفاده از خدمات گیلان سرویس کسب نموده است استفاده نکند و از ذخیرهی این اطلاعات به هر شکل اجتناب نماید. هر گونه استفاده مستقیم یا غیر مستقیم از اطلاعات مذکور که از محدوده اهداف و خدمات گیلان سرویس خارج باشد، تخطی محسوب شده مسئولیت آن تماماً به عهدهٔ فرد خاطی بود است و حق پیگیری از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قضایی ذیصلاح را برای گیلان سرویس ایجاد میکند.
۹- ثبت سفارش
۹-۱ برای استفاده از خدمات گیلان سرویس، مشتری باید در اپلیکشن مشتری ثبت نام کرده و سفارش خود را نهایی نماید. در صورتی که نهایی شدن سفارش معلق بماند، سفارش به گیلان سرویس ابلاغ نشده و گیلان سرویس قادر به انجام خدمت نخواهد بود.
۹-۲ هر سفارش مشتری در قالب یک مناقصه کوچک درآمده و مشتری باید برای نهایی کردن سفارش خود از میان ۳ الی ۵ پیشنهاد خود، یکی از متخصصان را برگزیند.
۹-۳ مشتری موظف است کلیهٔ اطلاعات خاص، از جمله خرابی بخشی از کالایی که خدمت بر آن صورت میپذیرد، عتیقه بودن و یا هر توضیحی که ممکن است در تصمیم متخصص برای قبول یا رد خدمت تأثیرگذار باشد را در بخش توضیحات ذکر نماید. توافق شفاهی مشتری با متخصص به هیچ وجه قابل پیگیری توسط گیلان سرویس نخواهد بود.
تبصره: در صورتی که مشتری در خصوص بیان این موارد کوتاهی نماید کلیهٔ خسارات احتمالی از جمله هزینهای که متخصص برای کارشناسی متحمل خواهد شد به عهده وی خواهد بود.
۹-۴ پس از توافقات نهایی مشتری موظف است در زمان مقرر در محل بیان شده (نشانی که در درخواست سرویس ثبت شده است) حضور یابد، در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود هزینه ایاب و ذهاب متخصص به اضافه دویست هزار ریال تا دو میلیون ریال جریمه را از اعتبار وی کسر یا از نامبرده وصول نماید. وصول این مبلغ، نافی اختیار شرکت برای انسداد حساب کاربری مشتری موصوف نخواهد بود.
۹-۵ مشتری موظف است هزینهی سرویس را به یکی از روشهای مذکور در اپلیکیشن گیلان سرویس و با در نظر گرفتن کلیه مقرراتی که در بخش مالی و تخفیف آورده شده است، پرداخت نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل در پرداخت کاربران میتوانند با پشتیبانی گیلان سرویس تماس بگیرند.
۹-۶ در صورت لغو سفارش پس از منقضی شدن فرصت لغو، در صورت انجام شدن بخشی از سفارش از جمله ارسال متخصص و غیره و یا ایجاد هزینهی فرصت برای متخصص مانند رزرو خدمت در زمان اوج سفارشات، هزینهی خدمت انجام شده و خسارات مربوط به هزینهی فرصت در حد متعارف در حمایت از متخصص از مشتری اخذ خواهد شد.
تبصره: لغو سفارش و استرداد هزینهها پس از خدمترسانی ممکن نبوده و مشتری موظف به پرداخت هزینهها میباشد.
۹-۷ ثبت سؤال، نظر و یا پیشنهادات مشتریان در خصوص خدمات ارائهشده امکانپذیر است. لیکن باید در نظر داشت که نظرات مذکور در هر صفحه باید تنها در قالب سؤال و یا نقد و بررسی همان متخصص و یا سرویس ارائهشده توسط وی باشد. در این باب رعایت کامل ادب و نزاکت، شئونات اسلامی و عرف جامعه الزامی است. لذا گیلان سرویس محق است ضمن حفظ محتوای اصلی، کلیهٔ نظرات غیر مرتبط به خدمات از جمله تبلیغ له یا علیه دیگر متخصصها، تبلیغ سایر فعالیتها، اطلاعات و درخواستهای شخصی و نظراتی که با اخلاق حسنه و شئونات اسلامی و قوانین موضوعه و قرارداد حاضر در تضاد باشند را حذف نماید. تبصره: گیلان سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در خصوص سرویسها ندارد. نمایش نظرات کاربران در به هیچ وجه به معنی تأیید فنی گیلان سرویس درباره محتویات نظر نیست.
۹-۸ با توجه به ماهیت سرویسها، پس از گذر زمان طولانی از انجام سرویس، امکان کارشناسی و راستی آزمایی در خصوص دعاوی از بین خواهد رفت، لذا مشتری متعهد میگردد در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را حداکثر طی دو هفته تقویمی به گیلان سرویس اطلاع دهد. عدم توجه به این موضوع به معنای رضایت مشتری و اسقاط کلیه دعاوی آتی وی در این خصوص خواهد بود.
قواعد اختصاصی
۱۰- آزمایشگاه همراه
۱۰-۱ سرویسهای ارائهشده در حوزه آزمایشگاهی، تنها توسط آزمایشگاههای دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت انجام می پذیرد و گیلان سرویس تنها تسهیلکننده دسترسی کاربران به آزمایشگاه است. گیلان سرویس در هیچ یک از مراحل پزشکی ورود نکرده و تمامی مراحل توسط آزمایشگاه، بر اساس دستورالعملهای قانونی انجام خواهد پذیرفت.
۱۰-۲ خدمات آزمایشگاهی ارائهشده در گیلان سرویس صرفاً جهت ایجاد سهولت برای کاربران بوده و به هیچ وجه جنبه تبلیغاتی ندارد. نظرات کاربران پیشین در این خدمت صرفاً نقلکننده تجربیات کاربران آزمایشگاه میباشد که نمایش آن به معنای تأیید این نظرات توسط مجموعه نمیباشد. لازم به ذکر است، هرگونه درجهبندی و تأیید آزمایشگاهها امری تخصصی بوده و گیلان سرویس به هیچ عنوان در این حیطه ورود نخواهد نمود. لذا کاربر با استفاده از خدمات این مجموعه اقرار میدارد که این بند را مطالعه نموده و نسبت به این امر آگاهی کامل دارد.
۱۰-۳ کاربر میپذیرد که در روند انجام آزمایش کلیه قوانین حاکم بر این فرایند علیالخصوص قوانین مربوط به بیمه را رعایت نماید. لذا در هنگام ثبت سفارش تطابق هویت کاربر با نسخه و در فترچه بیمه الزامی بوده و در صورت عدم تطابق، نمونهگیر مجاز خواهد بود از انجام نمونهگیری خودداری نموده و پس از اخذ هزینه ایاب و ذهاب، محل را ترک نماید.
۱۰-۴ نمونهگیر موظف به احراز هویت کاربر و تطابق هویت با دفترچه ارائهشده میباشد، لذا هرگونه تخلف از این بند صرفاً به عهده کاربر و نمونهگیر خواهد بود.
۱۱- خدمات سلامت و زیبایی
۱۱-۱ سرویس سلامت و زیبایی ارائهشده در این مجموعه، در قالب قوانین جمهوری اسلامی بوده و با توجه به ماهیت فعالیت، خدمات دارای دستهبندی ویژه بانوان و آقایان میباشد و سفارش گذاری برای هر خدمت تنها با در نظر گرفتن این موضوع امکانپذیر است. لذا کاربر اقرار مینماید که با ایجاد سفارش در گیلان سرویس این بند را بهطور کامل مطالعه نموده و نسبت به این امر آگاهی کامل دارد.
۱۱-۲ با توجه به ماهیت این سرویس، برای حفظ هر چه بیشتر مشتریان و متخصصان، ارائه کد ملی مشتری و تعیین جنسیت در هنگام ثبت سفارش الزامی است. لازم به ذکر است اطلاعات شما نزد این مجموعه محفوظ بوده و در اختیار متخصص و افراد ثالث قرار نخواهد گرفت.
۱۱-۳ عدم رعایت مقررات این سرویس، به معنای تخلف بوده و مشتری و متخصص خاطی، از سیستم منفک خواهند گردید. این امر نافی حق شرکت مبنی بر سایر پیگیریهای قانونی نخواهد بود.
۱۲- حقوق و تعهدات شرکت
۱۲-۱ گیلان سرویس متعهد به اجرای قوانین جمهوری اسلامی در کلیهٔ فعالیتهای خود خواهد بود.
۱۲-۲ شرکت متعهد به تلاش برای ارائهی سرویس پرسرعت و باکیفیت است و در این راستا با بهروزرسانی مداوم تارنما و نرمافزارها، متناسب با نیاز کاربران، سطح خدمات ارائهشده را ارتقاء میبخشد.
۱۲-۳ شرکت نهایت سعی خود را در خصوص ارتقای کیفیت و سرعت خدمات گیلان سرویس خواهد نمود. لیکن عواملی چند از جمله سرعت اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند مورد استفاده کاربر بر کیفیت خدمات گیلان سرویس تأثیر مستقیم دارد. لذا برای استفاده ایده آل از خدمات مذکور، بهتر است از مرورگرهای بهروز شده و اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند با سرعت متعارف استفاده نمایید.
تبصره: شرکت نمیتواند اجرا شدن اپلیکیشن گیلان سرویس را در تمامی سختافزارها، دستگاههای تلفن همراه یا شبکههای ارتباطی تضمین نماید.
۱۲-۴ شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجهی استفادهی کاربران از خدمات گیلان سرویس در نرمافزار ثبت و ذخیره میشود. این اطلاعات به شرح زیر است:
الف- اطلاعاتی که کاربر بهصورت مستقیم در فرم مشخصات ثبتنام، درخواست خدمت و ... در اختیار شرکت قرار میدهد.
ب- اطلاعاتی که بهطور غیرمستقیم و در نتیجهی استفادهی کاربر از خدمات گیلان سرویس در این برنامه ذخیره میشود؛ از جمله موقعیت مکانی محل درخواست خدمت، هزینهی خدمت، تراکنشهای مالی صورت گرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات گیلان سرویس و اطلاعات مربوط به سختافزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات گیلان سرویس استفاده میکند (نظیر سیستمعامل آن) و امثال آن.
۱۲-۵ در راستای ایجاد بستر شفاف برای کاربر، ممکن است شرکت به کاربران اجازه دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دستنوشته یا نظرات خود را در نرمافزارهای گیلان سرویس منتشر کنند. محتوای تولیدشده - و نه کپی شده - توسط کاربران به شیوهی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد. اما کاربران با بارگذاری این موارد روی نرمافزارهای گیلان سرویس اجازهی استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان بهصورت رایگان، غیر قابل رجوع و قابل انتقال به شرکت واگذار میکند.
۱۲-۶ شرکت متعهد میشود که اطلاعات ذخیرهشده در اپلیکشین گیلان سرویس را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات گیلان سرویس استفاده نماید.
۱۲-۷ گیلان سرویس کلیه اطلاعات فنی را که کاربران مشاهده میکنند ردیابی میکند تا به این ترتیب، قادر به تعیین محبوبیت خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات گیلان سرویس باشد. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویسها مورد استفاده قرار میگیرد.
۱۲-۸ شرکت متعهد است کلیه تغییرات، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را در همین صفحه بهروزرسانی نماید.
۱۲-۹ گیلان سرویس متعهد میگردد پیش از توقف ارائه خدمات، کلیه سفارشهای ثبتشده قبل از توقف سفارش گیری را پردازش و نهایی نماید. حق قطع ارائه کلیه و یا بخشی خدمات بدون اطلاع قبلی، برای گیلان سرویس محفوظ است.
۱۲-۱۰ شرکت متعهد میگردد کلیهٔ نظرات و سؤالاتی که با توجه به مفاد این قرارداد ثبتشده باشد را، فارغ از بار مثبت و یا منفی آن، بررسی و منتشر نماید.
۱۲-۱۱ شرکت متعهد میگردد به مشکلات احتمالی اعلامشده توسط کاربران در خصوص سفارشات و پرداختها در اسرع وقت رسیدگی نموده و سعی بر رفع مشکلات مذکور نماید.
تبصره: اعلام مشکلات مذکور تنها توسط کاربر و با همان نام کاربری که سفارش صورت گرفته است، ممکن خواهد بود. در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد استرداد با احراز هویت کاربر و تطابق آن با شماره حساب و یا کارت واریزی صورت خواهد پذیرفت.
۱۲-۱۲ هدف اصلی گیلان سرویس جلب رضایت مشتری است. لیکن در بعضی مواقع در راستای ارائه خدمات ممکن است به دلیل اتفاقات غیرمترقبه و خارج از اختیار گیلان سرویس، از جمله شرایط اضطراری و فورس ماژور، قطع سراسری شبکههای ارتباطی، قطع برق، بسته شدن مسیر و .... در ارائه خدمات اخلال ایجادشده و یا سفارشات ثبت شده لغو گردد. در این حالت تمام تلاش گیلان سرویس به جایگزینی متخصص مربوطه با متخصصهای مشابه خواهد بود. در غیر این صورت هزینههای پرداختی توسط مشتری تمام و کمال عودت خواهد شد.
۱۲-۱۳ گیلان سرویس حق عدم سرویسدهی به کاربران را برای خود محفوظ میدارد.
۱۲-۱۴ گیلان سرویس مختار است هرگونه محتوایی که کاربران به تارنما یا اپلیکیشنها ارسال میکنند را به هر نحو که صلاح میداند برای توسعه و تبلیغ خدمات خود استفاده نماید.
۱۳- حل اختلاف
۱۳-۱ مشتری و متخصص میپذیرند که در صورت بروز هرگونه مشکل درنهایت آرامش و به دور از هرگونه تشنج مشکل مربوطه را با صلح و سازش و از طریق مذاکره حل نمایند. در صورتی که رفع مشکل از این طریق امکانپذیر نبود هر یک از طرفین میتوانند شکایت خود را به گیلان سرویس ابلاغ نماید. در این حالت گیلان سرویس با توجه به مستندات، نظر کارشناس و با در نظر گرفتن قوانین، رأی صادر مینماید.
تبصره: مشتری و متخصص میپذیرند رأی گیلان سرویس در این خصوص نهایی بوده و برای طرفین الزامآور است.
۱۳-۲ در صورت بروز اختلاف بین کاربران و گیلان سرویس، طرفین تلاش خواهند کرد اختلاف را بهصورت مسالمتآمیز حل و فصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف به هیئت داوری مرضیالطرفین ارجاع داده خواهد شد.
۱۳-۳ کلیهٔ قوانین حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافقنامه حاکم خواهد بود.
۱۳-۴ این مقررات بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی بهعنوان یک قرارداد الزامآور بر روابط بین کاربر و گیلان سرویس حاکم بوده و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی کاربر را در این خصوص بلا اعتبار میسازد.
۱۳-۵ استفاده از تارنما و اپلیکیشن گیلان سرویس و طی کردن مراحل ثبت سفارش، به منزلهی مطالعه، آگاهی کامل و قبول تمامی شرایط و مقررات ذیل است. صرف استفاده کاربر از خدمات گیلان سرویس و ثبت سفارش مجدد، در حکم اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول تغییرات تلقی میگردد. لذا ضروری است پیش از استفاده از گیلان سرویس، این موارد را بهدقت مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به منزله امضای الکترونیک بوده و همانند امضای دستنویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم مینماید.
۱۳-۶ در صورتی که کاربر با مشخصات هویتی معین همزمان بهعنوان «مشتری» برای یک سرویس درخواست ارسال و همان فرد این درخواست را بهعنوان «متخصص» قبول نماید، عمل مزبور تقلب قلمداد شده و شرکت را مجاز میسازد که چهار برابر هزینهی سرویس انجامشده را از اعتبار متقلب وصول نماید. در شرایطی که این مبلغ تکافوی جبران خسارت وارده را نکند، شرکت مجاز خواهد بود خسارت وارده را از متقلب مطالبه نماید. وصول این مبالغ نافی حق شرکت برای انسداد حساب کاربری مذکور و سایر پیگیریهای قانونی نخواهد بود. همچنین است در صورتی که وابستگان فرد اقدام به اعمال مشابه نمایند و یا کاربران به هر شکل نسبت به شرکت اِعمال حیله و تقلب نمایند و بدینوسیله موجبات ضرر شرکت را فراهم آورند.